Գնումների բաժնի պատվերների համակարգման մասնագետ
Կազմակերպություն
Երեմյան Փրոջեքթս
Ոլորտ
Աշխատավայրի Հասցե
Դիմելու Վերջնաժամկետ
Բանկային Գործ, Ֆինանսներ և Հաշվապահություն
Երևան, Հայաստան
14/09/2025
Պարտականություններ
- - Իրականացնել Ընկերության բոլոր ստորաբաժանումների գնման հայտերի ընդունում
- Համակարգել ստացված հայտերը, անհրաժեշտության դեպքում հստակեցնել պատվիրատու հանդիսացող ստորաբաժանման հետ
- Իրականացնել պատվերների մշակում և բաշխում ըստ մատակարար ֆիրմաների
- Հետևել գնումների առաքման ընթացքին, մինչև պատվիրատու ստորաբաժանման հանձնումը
- Իրականացնել համեմատում պատվերի և տվյալ ստորաբաժանման վրա կատարված մուտքերի միջև, իրականացնել գնային մոնիթորինգ նախորդ մուտքերի հետ
- Կազմել վճարման հանձնարարագրերը՝ համաձայն պահանջագրի և հաշիվ-ապրանքագրի՝ փոխանցել վճարման
- Պատասխանատու լինել պատվերների համակարգման, գնումների և վճարումների գործընթացի ամբողջականության համար
Պահանջվող Հմտություններ
- Բարձրագույն կրթություն
- ՀԾ-ի իմացություն
- MS Office, Excel, E-invoicing իմացություն
- Աշխատանքային փորձը կդիտվի որպես առավելություն
- Ճշտապահություն և ազնվություն
- Խնդիրների արագ և արդյունավետ լուծման կարողություններ
- Գաղտնի տեղեկատվության հետ աշխատելու ունակություն
Դիմելու Գործընթաց
Դիմելու համար ուղարկեք ձեր ինքնակենսագրականը ՝
hr@yeremyanprojects.com էլ, հասեցին ․
Խնդրում ենք Ձեր դիմումի մեջ նշել, որ տեղեկացել եք այս աշխատանքի մասին MyJob.am կայքից:
Հավելյալ Տեղեկություններ
Աշխատանքային գրաֆիկ ՝ 09:00 -18:00 և 18:00 - 00:00
Երեկոյան տեղափոխությունը Երևանի տարածքում անվճար է