Տնօրենի օգնական
Կազմակերպություն
Երեմյան Փրոջեքթս
Ոլորտ
Աշխատավայրի Հասցե
Դիմելու Վերջնաժամկետ
Սպասարկում և Անվտանգություն
Երևան, Հայաստան
21/08/2025
Պարտականություններ
- Կազմել տնօրենի օրակարգը, վերահսկել հանդիպումների ժամանակացույցը, վարել նամակագրություն և տրամադրել տեղեկատվություն տնօրենին՝ ժամանակին և որակյալ կերպով
- Իրականացնել բաժնին վերաբերվող ադմինիստրատիվ գործառույթներ
- Կազմակերպել աշխատանքային հանդիպումներ և ժողովներ
- Հաղորդակցվել տեղական և միջազգային գործընկերների հետ՝ ապահովելով նաև նամակագրական կապ
- Ըստ անհրաժեշտության մեկնել գործուղումների ՀՀ մարզեր
- Սերտ համագործակցել այլ ստորաբաժանումների հետ, տրամադրելով փորձի և տեղեկատվության արդյունավետ փոխանակում՝ ապահովելով իրականացվող աշխատանքների բնականոն ընթացքը
Պահանջվող Հմտություններ
- Բարձրագույն կրթություն
- Առնվազն մեկ տարվա փորձ գնումների և լոգիստիկայի բնագավառում կդիտվի որպես առավելություն
- Հայերենի, ռուսերենի և անգլերենի գերազանց իմացություն
- Հաղորդակցվելու գերազանց հմտություններ և ճկունություն
- Նախաձեռնողականություն
- Համակարգչային գերազանց գիտելիքներ` MS Office
- Հաշվետվություններ պատրաստելու և գործնական թղթակցություն վարելու հմտություններ
Դիմելու Գործընթաց
Հաստիքին դիմելու համար ուղարկե՛ք Ձեր ինքնակենսագրությունը
hr@yeremyanprojects.com էլ․ հասցեին՝ նշելով հաստիքի անվանումը թեմա բաժնում։
Խնդրում ենք Ձեր դիմումի մեջ նշել, որ տեղեկացել եք այս աշխատանքի մասին MyJob.am կայքից: