Տնօրենի օգնական

Կազմակերպություն
Երեմյան Փրոջեքթս
Ոլորտ
Աշխատավայրի Հասցե
Դիմելու Վերջնաժամկետ
Սպասարկում և Անվտանգություն
Երևան, Հայաստան
21/08/2025
Պարտականություններ
- Կազմել տնօրենի օրակարգը, վերահսկել հանդիպումների ժամանակացույցը, վարել նամակագրություն և տրամադրել տեղեկատվություն տնօրենին՝ ժամանակին և որակյալ կերպով - Իրականացնել բաժնին վերաբերվող ադմինիստրատիվ գործառույթներ - Կազմակերպել աշխատանքային հանդիպումներ և ժողովներ - Հաղորդակցվել տեղական և միջազգային գործընկերների հետ՝ ապահովելով նաև նամակագրական կապ - Ըստ անհրաժեշտության մեկնել գործուղումների ՀՀ մարզեր - Սերտ համագործակցել այլ ստորաբաժանումների հետ, տրամադրելով փորձի և տեղեկատվության արդյունավետ փոխանակում՝ ապահովելով իրականացվող աշխատանքների բնականոն ընթացքը
Պահանջվող Հմտություններ
- Բարձրագույն կրթություն - Առնվազն մեկ տարվա փորձ գնումների և լոգիստիկայի բնագավառում կդիտվի որպես առավելություն - Հայերենի, ռուսերենի և անգլերենի գերազանց իմացություն - Հաղորդակցվելու գերազանց հմտություններ և ճկունություն - Նախաձեռնողականություն - Համակարգչային գերազանց գիտելիքներ` MS Office - Հաշվետվություններ պատրաստելու և գործնական թղթակցություն վարելու հմտություններ
Դիմելու Գործընթաց
Հաստիքին դիմելու համար ուղարկե՛ք Ձեր ինքնակենսագրությունը hr@yeremyanprojects.com էլ․ հասցեին՝ նշելով հաստիքի անվանումը թեմա բաժնում։ Խնդրում ենք Ձեր դիմումի մեջ նշել, որ տեղեկացել եք այս աշխատանքի մասին MyJob.am կայքից: