Գնումների բաժնի պատվերների համակարգման մասնագետ
Կազմակերպություն
Երեմյան Փրոջեքթս
Ոլորտ
Աշխատավայրի Հասցե
Դիմելու Վերջնաժամկետ
Սպասարկում և Անվտանգություն
Երևան, Հայաստան
25/05/2025
Պարտականություններ
- Իրականացնել Ընկերության բոլոր ստորաբաժանումների գնման հայտերի ընդունում
- Համակարգել ստացված հայտերը, անհրաժեշտության դեպքում հստակեցնել պատվիրատու հանդիսացող ստորաբաժանման հետ
- Իրականացնել պատվերների մշակում և բաշխում ըստ մատակարար ֆիրմաների
- Հետևել գնումների առաքման ընթացքին, մինչև պատվիրատու ստորաբաժանման հանձնումը
- Իրականացնել համեմատում պատվերի և տվյալ ստորաբաժանման վրա կատարված մուտքերի միջև, իրականացնել գնային մոնիթորինգ նախորդ մուտքերի հետ
- Կազմել վճարման հանձնարարագրերը՝ համաձայն պահանջագրի և հաշիվ-ապրանքագրի՝ փոխանցել վճարման
- Պատասխանատու լինել պատվերների համակարգման, գնումների և վճարումների գործընթացի ամբողջականության համար
Պահանջվող Հմտություններ
- Բարձրագույն կրթություն
- ՀԾ-ի իմացություն
- MS Office, Excel, E-invoicing իմացություն
- Աշխատանքային փորձը կդիտվի որպես առավելություն
- Ճշտապահություն և ազնվություն
- Խնդիրների արագ և արդյունավետ լուծման կարողություններ
- Գաղտնի տեղեկատվության հետ աշխատելու ունակություն
Դիմելու Գործընթաց
Հաստիքին դիմելու համար ուղարկե՛ք ձեր ինքնակենսագրականը նշված էլ․ հասցեին
hr@yeremyanprojects.com կամ զանգահարե՛ք 041046818 հեռախոսահամարով։
Խնդրում ենք Ձեր դիմումի մեջ նշել, որ տեղեկացել եք այս աշխատանքի մասին MyJob.am կայքից:
Հավելյալ Տեղեկություններ
Գրաֆիկ՝
09:00 - 18:00
18:00 - 00:00