Հաշիվների փաստաթղթային սպասարկման խմբի մասնագետ

Կազմակերպություն
Ամերիաբանկ ՓԲԸ
Ոլորտ
Աշխատավայրի Հասցե
Դիմելու Վերջնաժամկետ
Բանկային Գործ, Ֆինանսներ և Հաշվապահություն
Երևան, Հայաստան
17/12/2025
Պարտականություններ
Աշխատակցի հիմնական պարտականությունն է ապահովել Բանկի հաճախորդների սպասարկման առնչվող հետգրասենյակային գործառնությունների իրականացումը: - Աշխատանքային պարտականություններ - Մասնաճյուղերի կողմից բացված հաճախորդների տվյալների, լիազորագրերի ստուգում և թերությունների ուղղման նախաձեռնում; - Հաճախորդների հաշիվների վերաբերյալ տարաբնույթ հարցումների պատասխանների պատրաստում և ուղարկում; - Հաճախորդների բացում բազայում /երաշխավորներ, գրավատուներ, համավարկառուներ, աշխատավարձային նախագծերի հաճախորդներ/ - Հեռահար ճանապարհով ուղարկված հայտերի մշակում, տարաբնույթ տեղեկանքների պատրաստում - Հաճախորդներին տարաբնույթ ծանուցումների , քաղվածքների ուղարկում - Online հայտերի մոնիտորինգ
Պահանջվող Հմտություններ
- Բարձրագույն կրթություն - Առնվազն 1 տարվա աշխատանքային փորձ համապատասխան ոլորտում - Առնվազն 6 ամսվա աշխատանքային փորձ Մասնաճյուղային ցանցում - 1 տարվա աշխատանքային փորձ Ամերիա խմբում - Վերլուծական մտածողություն/ վերլուծություններ կատարելու ունակություն - Թիմում աշխատելու ունակություններ - Արագ կողմնորոշվելու ունակություն - Հաշվապահական և բանկային համակարգչային ծրագրերի իմացություն - MS Office-ի լավ իմացություն, AS-Բանկ ծրագրի իմացություն - Հայերենի գերազանց, ռուսերենի և անգլերենի լավ իմացություն Պահանջվող թեկնածուի մակարդակը - Միջին մակարդակ Մասնագիտական Հմտություններ - AS-Bank
Դիմելու Գործընթաց
Դիմել այստեղ` https://shorturl.at/tWmhs Խնդրում ենք Ձեր դիմումի մեջ նշել, որ տեղեկացել եք այս աշխատանքի մասին MyJob.am կայքից: