Հաշիվների փաստաթղթային սպասարկման խմբի մասնագետ
Կազմակերպություն
Ամերիաբանկ ՓԲԸ
Ոլորտ
Աշխատավայրի Հասցե
Դիմելու Վերջնաժամկետ
Բանկային Գործ, Ֆինանսներ և Հաշվապահություն
Երևան, Հայաստան
17/12/2025
Պարտականություններ
Աշխատակցի հիմնական պարտականությունն է ապահովել Բանկի հաճախորդների սպասարկման առնչվող հետգրասենյակային գործառնությունների իրականացումը:
- Աշխատանքային պարտականություններ
- Մասնաճյուղերի կողմից բացված հաճախորդների տվյալների, լիազորագրերի ստուգում և թերությունների ուղղման նախաձեռնում;
- Հաճախորդների հաշիվների վերաբերյալ տարաբնույթ հարցումների պատասխանների պատրաստում և ուղարկում;
- Հաճախորդների բացում բազայում /երաշխավորներ, գրավատուներ, համավարկառուներ, աշխատավարձային նախագծերի հաճախորդներ/
- Հեռահար ճանապարհով ուղարկված հայտերի մշակում, տարաբնույթ տեղեկանքների պատրաստում
- Հաճախորդներին տարաբնույթ ծանուցումների , քաղվածքների ուղարկում
- Online հայտերի մոնիտորինգ
Պահանջվող Հմտություններ
- Բարձրագույն կրթություն
- Առնվազն 1 տարվա աշխատանքային փորձ համապատասխան ոլորտում
- Առնվազն 6 ամսվա աշխատանքային փորձ Մասնաճյուղային ցանցում
- 1 տարվա աշխատանքային փորձ Ամերիա խմբում
- Վերլուծական մտածողություն/ վերլուծություններ կատարելու ունակություն
- Թիմում աշխատելու ունակություններ
- Արագ կողմնորոշվելու ունակություն
- Հաշվապահական և բանկային համակարգչային ծրագրերի իմացություն
- MS Office-ի լավ իմացություն, AS-Բանկ ծրագրի իմացություն
- Հայերենի գերազանց, ռուսերենի և անգլերենի լավ իմացություն
Պահանջվող թեկնածուի մակարդակը
- Միջին մակարդակ
Մասնագիտական Հմտություններ
- AS-Bank
Դիմելու Գործընթաց
Դիմել այստեղ`
https://shorturl.at/tWmhs
Խնդրում ենք Ձեր դիմումի մեջ նշել, որ տեղեկացել եք այս աշխատանքի մասին MyJob.am կայքից: