Գնումների բաժնի պատվերների համակարգման մասնագետ

Կազմակերպություն
Երեմյան Փրոջեքթս
Ոլորտ
Աշխատավայրի Հասցե
Դիմելու Վերջնաժամկետ
Սպասարկում և Անվտանգություն
Երևան, Հայաստան
25/05/2025
Պարտականություններ
- Իրականացնել Ընկերության բոլոր ստորաբաժանումների գնման հայտերի ընդունում - Համակարգել ստացված հայտերը, անհրաժեշտության դեպքում հստակեցնել պատվիրատու հանդիսացող ստորաբաժանման հետ - Իրականացնել պատվերների մշակում և բաշխում ըստ մատակարար ֆիրմաների - Հետևել գնումների առաքման ընթացքին, մինչև պատվիրատու ստորաբաժանման հանձնումը - Իրականացնել համեմատում պատվերի և տվյալ ստորաբաժանման վրա կատարված մուտքերի միջև, իրականացնել գնային մոնիթորինգ նախորդ մուտքերի հետ - Կազմել վճարման հանձնարարագրերը՝ համաձայն պահանջագրի և հաշիվ-ապրանքագրի՝ փոխանցել վճարման - Պատասխանատու լինել պատվերների համակարգման, գնումների և վճարումների գործընթացի ամբողջականության համար
Պահանջվող Հմտություններ
- Բարձրագույն կրթություն - ՀԾ-ի իմացություն - MS Office, Excel, E-invoicing իմացություն - Աշխատանքային փորձը կդիտվի որպես առավելություն - Ճշտապահություն և ազնվություն - Խնդիրների արագ և արդյունավետ լուծման կարողություններ - Գաղտնի տեղեկատվության հետ աշխատելու ունակություն
Դիմելու Գործընթաց
Հաստիքին դիմելու համար ուղարկե՛ք ձեր ինքնակենսագրականը նշված էլ․ հասցեին hr@yeremyanprojects.com կամ զանգահարե՛ք 041046818 հեռախոսահամարով։ Խնդրում ենք Ձեր դիմումի մեջ նշել, որ տեղեկացել եք այս աշխատանքի մասին MyJob.am կայքից:
Հավելյալ Տեղեկություններ
Գրաֆիկ՝ 09:00 - 18:00 18:00 - 00:00