- Բանկի հաճախորդներից ստացված հեռախոսազանգերի և հարցումների սպասարկում
- Հեռախոսազանգի միջոցով Բանկի ծառայությունների վերաբերյալ խորհրդատվության տրամադրում և առավելությունների ներկայացում
- Թեժ գծին ստացվող դիտողությունների առաջարկությունների և բողոքների ընդունում, կառավարում
- Բարձրագույն կրթություն
- Հաղորդակցման գերազանց հմտություններ
- Հայերեն լեզվի գերազանց, անգլերեն և ռուսերեն լեզուների տիրապետման լավ մակարդակ
Դիմել՝
https://ats.hirebee.ai/am/jobs/zangeri-kentroni-masnaget-9/ap
Խնդրում ենք Ձեր դիմումի մեջ նշել, որ տեղեկացել եք այս աշխատանքի մասին MyJob.am կայքից: