Զանգերի կենտրոնի մասնագետ
04/12/2025
- Բանկի հաճախորդներից ստացված հեռախոսազանգերի և հարցումների սպասարկում - Հեռախոսազանգի միջոցով Բանկի ծառայությունների վերաբերյալ խորհրդատվության տրամադրում և առավելությունների ներկայացում - Թեժ գծին ստացվող դիտողությունների առաջարկությունների և բողոքների ընդունում, կառավարում - Բարձրագույն կրթություն - Հաղորդակցման գերազանց հմտություններ - Հայերեն լեզվի գերազանց, անգլերեն և ռուսերեն լեզուների տիրապետման լավ մակարդակ Դիմել՝ https://ats.hirebee.ai/am/jobs/zangeri-kentroni-masnaget-9/ap Խնդրում ենք Ձեր դիմումի մեջ նշել, որ տեղեկացել եք այս աշխատանքի մասին MyJob.am կայքից: